נסיון של 30 שנה בענף ההובלה והאריזה

officeOrange
הובלות משרדים

הובלת משרדים

> מעוניין להעביר משרד? (גדול או קטן)
> לסיים את ההובלה במינימום זמן?
> לחסוך ימי עבודה ולחסוך בעלות הכוללת?

הובלת משרד מורכבת יותר מהובלה רגילה ולו רק בגלל כמות החפצים, גודלם וכמות החדרים הגדולה. הסדר והאירגון של ההובלה הם גורם ראשון במעלה בהובלה מסוג זה. בשלב ראשון, נציג פוינט 2 פוינט יגיע אליכם מבעוד מועד בכדי לתכנן את יום ההובלה בצורה מיטבית כך שתפקודו השוטף של בית העסק יפגע כמה שפחות.

ביקור ביעד אליו עוברים

נצגינו יבקר גם ביעד החדש כדי להתרשם מהבניין ולתכנן את כל פרטי המעבר וסדרו כמו מקום החנייה של משאית ההובלה, דרכי הגישה אל ומהמשרד החדש, תיאום עם הנהלת הבניין לגבי השעות המתאימות, בירור לגבי הימצאות מעלית משא בבניין ועוד. תכנון יום המעבר חוסך ומקצר את הזמן שבו פעילות המשרד מופרעת או מושבתת, לכן חשוב לברר מי יהיה הנציג מטעם ההובלה שילווה את התהליך כדי להבטיח סדר מקסימלי ביום ההובלה ולוודא שכל קרטון יונח במקום הנכון ביעד החדש.

ארגון וסדר – המפתח להובלה מוצלחת

נציגנו ייעץ לכם לגבי אירגון האריזה וההובלה ולוחות זמנים אופטימליים. לדוגמא אם בחרתם בנו לאריזת המשרד יציע הנציג להגיע יום קודם (או מוקדם יותר ככל שידרש) להובלה בכדי לארוז את התכולה. דוגמא אחרת היא הגעת המובילים יום קודם להובלה בכדי לפרק ולהכין את  הרהיטים להובלה בכדי לחסוך זמן יקר ביום ההובלה.

ברובם המכריע של המשרדים נדרשים שירותי נגרות בכדי לפרק ולהרכיב את הרהיטים. לשם כך אנו נגיע עם נגרים מקצועיים עם ידע ונסיון עשיר לביצוע השירותים הנדרשים בתחום זה.

הובלות משרדים – לא חייבים לקטוע את שגרת העבודה

אנו מודעים לחשיבות רצף הפעילות של בית העסק שלכם, לכן אנו מציעים אפשרות להעברת המשרד מחוץ לשעות העבודה הרגילות, הכל בכדי שהעסק שלכם יעבור בצורה החלקה ביותר למקומו החדש.

לקוחות ממליצים עלינו – לחץ לצפייה

>

לפרטים נוספים