לידיעת הלקוח
1.ארגזים לאריזה יסופקו ללקוח.
2. ניתן לרכוש בתוספת תשלום את כל ציוד האריזה.
3. ההובלה תבוצע ע"י צוות מקצועי, מיומן ואחראי והנחת כל פריט במקומו לשביעות רצון המזמין.
אריזת הריהוט נעשית עם מיטב חומרי האריזה להגנת הריהוט ובמלוא הזהירות ע"י המובילים.
הסרת האריזות מהריהוט ופינויים לא יבוצעו ע"י המובילים.
4. באפשרותכם להעזר בנו בפירוק והרכבת הרהיטים אם לא צויין אחרת. הצעת המחיר לא כוללת עבודות קידוח בקיר, תליה או הורדה מהקיר או מהתיקרה של נברשות, מנורות, מאווררים, וכו, ולא כוללת עבודות חשמל למינהן.
5. כל שינוי של תאריך ההובלה שנקבע, יעשה בתיאום שני הצדדים לפחות 7 ימים לפני תאריך ההובלה שנקבע בפועל.
בכל מקרה של ביטול ההובלה מצד הלקוח לאחר סגירת העסקה יחוייב הלקוח ב- 30% מהמחיר שנקבע.
6. ביטוח ההובלה לא כולל ביטוח על דברי זכוכית/שיש כגון: מראות, פלטות של שולחנות, מנורות, סרויסים למינהם, חרס, ופורצלן. כמו כו על כל דברי אומנות מכל סוג, ביטוח ההובלה לא כולל תקלות מכניות למוצרי חשמל מכל סוג שהוא.
7. בשום מקרה אין לארוז בקרטונים או ברהיטים דברי ערך כגון תכשיטים, כסף מזומן, נשק, תעודות זהות, דרכונים, מפתחות ומחשבים ניידים. אחריות זו תחול על הלקוח בלבד.כמו כו בזמן אריזת הקרטונים על הלקוח לוודא שחומרי ניקוי או מוצרי קוסמטיקה למינהם יהיו סגורים הייטב כדי שלא ישפכו בזמן ההובלה.
8. על נזק או אובדן יש להודיע 48 שעות מגמר ההובלה.
9. לקוח שקיבל את שירותי "פוינט 2 פוינט" יהיה אחראי לכל סוג ציוד האריזה שקיבל.
10. את ציוד האריזה יש לפנות תוך 3-4 ימים מיום הפריקה, וליצור קשר לתאום איסוף האריזות.
11. ביצוע עבודות שלא דרך חדרי המדרגות, כגון הרמת ציוד דרך המרפסת בעזרת חבלים, או באמצעות מנוף, יהיה כרוך בתשלום נוסף.
12. על כל לקוח מוטלת האחריות לבדוק את הרכב לאחר פריקת הרכב, ולוודא שלא נשאר כל חפץ או רהיט השייך לו.